Приятного просмотра

GAY THUG vs REAL THUG LOL!!!

Опубликовано: 1 год назад
4 863 просмотров
👎 2
Скопируйте и вставте на Ваш сайт

Описание

Gay Thug battles a Real Thug in call of duty and its about to go DOWN!!!
original video:
Check out my other channels:
Twitch Gaming:
AnimeCenTruL:
AnimeCenTruL2:
Support The CenTruL Network & Become a Patron, Watch my Patreon video:
Follow me on Twitter:

Субтитры

É e eu é gay tão possível togo xbox lábios gol o gol o rômulo todos sabem que eu vou dizer isso ainda bem que a bosch na cultura e do patrimônio eu não sou eu a igreja só uma cartilha o módulo ii mas a deus mas o sol e não sei e não é só os próximos brega samsung ainda o game ainda não deu o toque de um ato.

Público na ilha mas adorava ver vários boxes agora se dedicava se resolver o chutei tudo i

Комментарии

Anthony Pellecchia • 3 месяца назад
He has got the most contagious laugh and I love it!
👍 0
EyeFlower • 9 месяцев назад
XD lmao
👍 0
Tamako • 9 месяцев назад
that guy was dying of laughter
👍 1
R-SwinG • 1 год назад
Spain loves you bro
👍 0
Shockwave & Soundwave • 1 год назад
You throw that holy bible at me ima sit on it LMFAO
👍 0
WC 89 • 1 год назад
can you react this one
👍 0
Asura Wilson • 1 год назад
This is so ridiculous lmao, but it's hilarious! Your floating head makes it even more hilarious Champ!
👍 7
Mori Jin • 1 год назад
I'm so done.💀💀💀
👍 0
packersfan • 1 год назад
This was great! Lol!!!
👍 0
gravekeepersven82 • 1 год назад
This had me crying of laughter!
👍 9
Kingdrago101 • 1 год назад
Big laugh havin lol
👍 0
R.A.F GattaiGuy • 1 год назад
"just because I´m addicted to dick doesn´t mean I´m gay"
👍 3
Bertholdt Hoover • 1 год назад
R.A.F GattaiGuy lmao
👍 0
Haseo San Tacoshe • 1 год назад
well that's a good idea I never thought about pouring holy water on gay people before I like it good idea
👍 0
Haseo San Tacoshe • 1 год назад
I've been around some gay people in my life time some serious gay people now I know what I need to do now
👍 0
AVP • 1 год назад
Haseo San Tacoshe lmao
👍 0
Blusmj • 1 год назад
Gotta hit up a brandon rogers video champ. Them shits are funny af.
👍 11
EliteTrainerXeos • 1 год назад
He has to react to a day at the park. Holy fucking shit.
👍 3
Alex Green • 1 год назад
That was funny lol
👍 0